Veelgestelde vragen

U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.


Daarnaast kunt u elke werkdag en zaterdag van 14:00 uur tot 19:00 uur onze winkel bezoeken om persoonlijk door één van onze collega's geholpen te worden. U kunt tevens elke werkdag tussen 09:00 uur en 19:00 uur telefonisch uw bestelling doorgeven.

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:

  • Vooruitbetaling

    Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.

  • Bancontact

    Met BC kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. BC-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.

  • Creditcard

    Als u kiest voor betaling met een Creditcard, kunt u deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay.

  • Op factuur

    Voor bedrijven is het bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat uw kredietstatus is. Als uw kredietstatus goedgekeurd is, ontvangt u van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren.

Indien u een product wilt retourneren, kunt u contact met ons opnemen om de retour bij ons aan te melden. Wij voorzien u dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.

Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.

Wij verzenden uw bestelling binnen België naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.

U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.

Bestellingen die voor 18:00 uur worden besteld, worden binnen 5 werkdagen bij u aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten uw openingstijden afwijken de normale kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze winkel, wij zorgen dan voor een passende oplossing.

Onze winkel is elke werkdag geopend van 14:00 uur tot 19:00 uur, op zaterdag zijn we open van 14u tot 18u. De webwinkel is 24 uur per dag geopend.


Indien u vragen heeft dan kunt u contact opnemen met de winkel op werkdagen van 9:00 uur tot 18:00 uur.

Onze winkel is elke werkdag geopend van 14:00 uur tot 19:00 uur, op zaterdag zijn we open van 14u tot 18u. De webwinkel is 24 uur per dag geopend.


Indien u vragen heeft dan kunt u contact opnemen met de winkel op werkdagen van 9:00 uur tot 18:00 uur.

Indien uw bestelbedrag boven de € 100,- ligt, rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 100,- rekenen wij € 10,- verzendkosten.


Voor bestellingen buiten België worden de verzendkosten berekend op basis van uw woonplaats.